Tand nummer 2...

bestämde sig nog för att komma upp genom tandköttet just igår, när jag var ensam med Penny på Ikea. Det var ingen rolig bilresa hem kan jag säga. Visste inte vad det berodde på först att hon skrek helt hysteriskt. Men sen såg jag att den hade börjat trängt upp genom. Så antagligen var det väl den som bråkade massor med henne. Har köpt första tandborsten och tandkrämen så nu är det väl dags att börja borsta tänderna på kvällen. De säger ju att man ska börja så fort första tanden kommit, eller innan tillochmed så de vänjer sig vid borstandet.

Skulle köpa skåp som vi ska ha som tv-bänk, och innan jag åkte fanns de i lager men när jag kom fram var de slut :(.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0