Vårruset

Så igår var det dags för vårruset med tjejorna från jobbet. Jag började ju träna för ca 7 veckor sen men fick så ont i knäna/benen så jag kände att det inte var värt att fortsätta. Tänkte igår att jag får väl gå runt, och tog mina skönaste walking skor, Reebok Easytone, som de säger att man absolut inte ska springa i. Men väl där så sprang jag lite, gick lite, sprang lite osv. Och vet ni vad, fick inte ont ALLS!!! Tidigare har jag känt att flåset har återhämtat sig mycket snabbare än benen, men nu var det typ lika och inte alls ont eller stel efteråt och känner inget i knäna/benen idag. Så nu känner jag mig faktiskt lite sugen på att fortsätta och kanske lyckas jag snart springa 30 min utan att stanna??? Det vore i så fall väldigt stort i min soffpotatis-värld!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0