Orolig

Är faktiskt lite orolig för vår lilla Pennygreta :(. Hon har varit förkyld i 2 veckor, hade lite feber första dagarna men inte mer än 38,5. Igår fick hon mollipect utskrivet för hon är så slemmig när hon andas och hostade en del. Idag kände jag att hon var varm igen och hade 38,5, då fick hon lite Alvedon för hon var rätt hängig och ledsen och två timmar senare när hon skulle sova för natten var den nere i 38,1. Nu för en timme sen var den uppe i 39,4!! Då fick hon Alvedon igen och efter mkt bökande somnade hon till slut om. Pratade med sjukvårdsrådgivningen som sa jag ska kolla tempen om fyra timmar igen. Men såhär "hög" feber har hon inte haft tidigare. Och vet ju hur jag mår när jag har feber, får ju sjukt ont i hela kroppen och känner mig nära döden när jag har 38 i temp!

Hoppas den har minskat tills imorgon!



Kommentarer
Terese

Det kan vara öroninflammation:( Var precis samma med min tjej & det visade sig vara öroninflammation... Hoppas det går över snart!

2013-03-07 @ 20:47:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0