Hajk

Igår var det dags för hajk med älskade Tjejligan. Men eftersom Sanny är höggravid så var vi kvar i stan. Det var en mysig dag/kväll. Vi lagade mat tillsammans, skvallrade och gick sen på Gustavsson/Schyffert i DeGeer. Det var jätteroligt! Vi hade pratat lite om att gå till Hugo efteråt men jag är fortfarande lite hängig och snorig, ont i bihålorna och är inne i nån period där jag sover så sjukt dåligt så jag orkade faktiskt inte.

Penny sov hos min mamma och det hade gått bra. Måste säga att det är faktiskt skönt på ett sätt att vara ifrån henne lite och längta efter henne. Blir ju så himla mycket mys och bus när man träffar henne sen. Älskade lilla skrutten! Nu väntar vi på att tand nummer 2 ska titta upp.



Kommentarer
Sandra

Gud va söt hon e! De e lyx o komma ifrån allt ibland o bara få ta hand om sig själv!

2013-03-26 @ 16:08:32
URL: http://karochlek.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0