Fullspäckad dag

Dagen började med att jag vaknade vid kl 5 ungefär av en hemsk mardröm. Den andra på kort tid och båda handlar om vatten. Men efter att jag satte på tv:n kunde jag somna om igen efter ett tag.

Klockan 8 vaknade jag nästa gång av att skrutten låg i sin säng och pratade för fullt. Sen kom Sara på en kopp kaffe och sen var det dags för Penny att sova förmiddagslur. När hon vaknade åkte vi och handlade lite och hämtade ut paket. Inte lätt att kånka på bäbis, påse med matvaror och paket med stövlar!

Hem och ge Penny mat, sen var det dags för henne att sova igen. Då passade jag på att göra dressing till kvällens ceasarsallad och göra krutonger, sen äta lite lunch och sen kom jag på att jag skulle göra min första bebismat. Så fram med rotfrukter, kastruller, potatisskalare och mixer. Fixa klart det och tömma diskmaskinen. Sen tänkte jag vila en kvart men då var ju klockan 14 och Penny vaknade. Så det där med att vila får jag skjuta upp lite!



Kommentarer
Monica

Hoppas maten.blev bra! Vilket Jojjaninspirerat inlägg förresten ;)

2013-01-29 @ 15:46:03
URL: http://monicamercury.blogg.se
Linn

Får väl se om hon tycker om det. Haha, ja det var nog lite Jojjan-likt :)

2013-01-29 @ 20:00:14
Johanna

Hahaha precis vad jag tänkte skriva :P en riktig jojjandag. Hoppas liten gillar mammas mat nu :)

2013-01-29 @ 21:59:31
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0