2012

Så vad hände 2012? I januari var jag och tjejligan på hajk.
 
 
I februari föddes sötaste lilla Ella, hon hade lite bråttom ut men allt gick ju bra :).
 
I mars köpte vi barnvagn och tog reda på vad Räkan var för kön.
 
Jag var halvvägs i graviditeten och magen såg ut så här:
 
I april såg jag första buffarna på magen och köpte en tjejig filt eftersom vi nu visste att det var en tjej
 
I maj överlevde jag vårruset, var med familjen en helg i segelbåten, var på Gekås med Nicke och vi firade 6 år tillsammans
 
I juni var det midsommar
 
Och jag och tjejerna var på Hajk igen
 
I juli var jag väldigt gravid, det var varmt och jobbigt och jag hade massa att göra på jobbet och vi var helt redo med allt inför Räkans ankomst.
 
 
Augusti var tugnt! Längtade efter lilla räkan och drack mycket kaffe, har nog aldrig varit så sugen på kaffe som jag var i slutet av graviditeten
 
Så tillslut kom äntligen Penny till oss den 18 augusti med ett akutsnitt.
 
I september var Penny på både 30 års fest och 50 års fest
I oktober fåmgade jag första leendet på bild
 
I november fick Penny nån infektion och feber men den gick över av sig själv utan pencilin och alla på sjukhuset trodde hon var en kille för hon hade bilar på sin pyjamas.
 
December var det julfest med Harrys-hänget, Boda Borg med jobbet och julafton såklart :)
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Verkar som ett bra år. :-)

2013-01-03 @ 20:43:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Carro juicy

Underbart år!

2013-01-04 @ 18:50:28
Emma Roodla - Fotograf

Åh så söt :)!

2013-01-06 @ 15:13:16
URL: http://babiidarling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0