Söva bebis

Penny somnar ju väldigt lätt när hon ska sova för natten, men på dagen är det lite svårare. Hon sover ju alltid i vagnen på dagen och om hon inte får en flaska med lite ersättning i samtidigt så blir hon helt hysterisk! Så jag lägger henne i vagnen och bullar upp flaskan med en liten filt så den inte ska ramla ner och oftast så somnar hon utan problem då. Men hur ska jag lyckas vänja av med att hon måste ha flaskan samtidigt? Funkar inte alls med napp och när hon blir hysterisk så fattar hon ju inte heller att hon har en tumme som hon annars tycker om väldigt mkt. Och hur ska jag lyckas vänja henne att sova middag i sängen istället för vagnen? Så hjälp mig lite nu alla milfar! Hur gör ni?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0