Tårar och ledsna miner :(

Igår var det ledsna miner och tårar för Penny. Vet inte om det var ont i magen eller att hon inte var mätt? Igår och dagen innan åt hon oftare än vad hon brukar men inte alls länge. Provade att pumpa ut lite mjölk men fick bara ut 40 ml på båda brösten! Förra veckan fick jag 70 på ena. Så då tänkte jag att hon kanske inte blev mätt. Hon var ledsen igår från kl 17.30 till 21 ungefär. Sen åkte jag och köpte ersättning och så fick hon 70 ml och sov sen så gott i flera timmar och mins bröst fick vila lite. Och fyllas på för när jag ammade nästa gång var det som vanligt. Så jag hoppas på att hon var hungrig och inte hade ont i magen!



Kommentarer
Monica

Är ju så svårt o veta hur mkt mjölk som kommer, tittarna borde vara genomskinliga ;) men vad bra att hon tog ersättning, då vet ni ju att ni kan komplettera med den vid sånna här tillfällen.

2012-09-14 @ 00:28:32
URL: http://monicamercury.blogg.se
Linn

Haha, ja det vore smidigt så man såg hur mkt mjölk som finns där inne :). Igår var hon lika glad och snäll som vanligt iaf :).

2012-09-14 @ 11:09:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0