Gravid


Ja, hur är det att vara gravid då?? Innan så kan man ju verkligen inte föreställa sig hur det känns. Den ständiga oron att nåt ska hända, blandat med lycka och diskussioner om namn. Självklart är det helt fantastiskt, fast jag kan fortfarande inte förstå att det är sant? Nu börjar magen växa och det är svårt att hitta kläder som jag trivs i och som passar. Men jag tror att det kanske känns mera verkligt när man känner första riktiga buffarna/sparkarna? Än så länge har jag bara känt lite "fladder" nån gång då och då.

Och om man ska vara helt ärlig så är det ju inte alltid jätteroligt att vara gravid. Mått illa typ konstant, ingen matlust, svårt att äta, molande mensvärk, ömma bröst, kliar på hela magen nu, ont i ryggen på eftermiddagarna, sjukt trött, svårt att hitta kläder på morgonen i garderoben, allt som helt enkelt hör till en graviditet :). Och äevn fast man tycker det är jobbigt ibland så är det ju såklart helt fantastiskt också :)


Kommentarer
Carro

Hoppas illamåendet försvinner snart så du kan njuta mer för det drar väl ner lyckan lite! Puss

2012-03-14 @ 22:25:03
Linn

Ja, det är bättre men när jag stressar eller jobbar mycket så kommer det tillbaka :(

2012-03-15 @ 17:37:53
URL: http://linnsvanbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0