Boda borg

Igår var det dags för julfest med Noblessa. Klockan 13 åkte partybussen från Norrköping mot Oxelösund och Boda Borg. Efter lite glögg och önskemusik i bussen så var vi framme. Jag var faktiskt ganska nervös och trodde inte att jag skulle tycka det var så jätteroligt. Lagen vi skulle vara i var redan lottade och jag var med Tobbe och Albert. Det visade sig vara ett vinnande lag :).

Det var mycket roligare än vad jag hade trott. Vissa banor var relativt lätta, och vissa var så svåra att vi gav upp efter några försök. Och spökbanan var inte så läskig som jag först trodde :)

När vi var klara så duschade vi och drack lite vin innan bussen körde oss till Qvarnen i Nyköping där vi skulle äta julbord. Det var ett jättefint julbord med massa gott, bland annat björn. Kvällen avslutades med lite dans på Harrys :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0