Nya upplevelser

 
Sen jag blev gravid så har jag varit med om några upplevelser som var helt nya för mig. Bland annat:
 
  • Att man kunde må så illa i 4 månader. Typ som att vara konstant bakfull!
  • Att man kunde vara så ofantligt trött
  • Att lagad mat kunde lukta så illa
  • Att jag kunde vara konstant varm och svettas mer än jag gjort sammanlagt i hela mitt liv
  • Den konsiga känslan av att det är en liten människa som hoppar runt i magen och sparkar
  • Känslan av att vara orolig varje dag under 9 månader
  • Att man helt plötsligt vill lägga typ alla sina pengar på saker till denna lilla varelse, istället för att tänka på allt man kan shoppa / göra själv för pengarna
  • Att man kan börja gråta väldigt lätt för typ ingenting
  • Att jag snarkar (fast det är väl mest Nicke som har upplevt)
  • Att man kunde längta så mycket efter obeskrivlig smärta för att man ska få träffa miraklet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0