Ballerina till efterrätt :)

Kvällens middag från ICAs Matkasse var lammfärsbiffar med ris, sallad och yoghurtsås. Lätt att laga, gott och mycket mat. Nu har jag ätit ballerina kex och längtar efter lite vinäger chips som jag planerar att äta till Greys ikväll.

Insåg nu att herregud vad mkt onyttigt jag äter! Men till mitt försvar (om man får ha det) är att jag är gravid i vecka 22 (23 imorgon) och har inte gått upp nästan nåt alls i vikt. Högst 2 kg. När jag väger mig hemma väger jag nu lika mkt som på inskrivningen hos bm, men det kan ju skilja lite mellan olika vågar såklart. Ska dit den 3 maj igen. Så efter det får jag väl sluta svulla onyttiga saker om jag har gått upp för mkt :).

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0