Måste ju testa appen

Måste ju testa om appen blogg.se fungerar.

Idag är jag gräsänka och det tråkigaste med det är att komma på vad man ska äta och äta ensam :(. Och jag kommer inte orka åka iväg och handla nåt heller, så det kommer antagligen bli omelett lr varma mackor.

Fortfarande lite seg efter min underbara helg i Tyskland, varje gång jag pratar i telefon på jobbet med nån av de som var med på resan så skrattar jag :)! Ett himla roligt gäng tycker jag att vi är, och det är väl bra för annars skulle man ju inte vilja gå till jobbet varje dag. Jag tror att arbetskamraterna och stämningen på jobbet betyder mer än vad man tror.

Plus att den här snyggingen finns på jobbet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0