London


I går åkte vi till London för att shoppa. Vi gick upp sjukt tidigt, redan klockan 4, och vid 5 åkte vi från stan till Skavsta. På Skavsta trodde jag att vi skulle få se Peter Jöback för hans man åkte med samma flyg, men ingen Peter :(. Däremot såg vi stor-bloggerskan Kissie. Hon satt inomhus med solglasögon på sig!

När vi kom fram till London så gick det inga tåg från Stansted till stan så vi fick åka buss med en virrig chaufför. Men det var ganska skönt att åka buss, då fick man ju se lite mera av stan. Första stoppet på shoppingen var såklart:


Där blev det faktiskt mindre shopping än vad jag hade räknat med. Men då fanns det ju mera shoppingpengar kvar till de andra butikerna :). Sen gick vi till:



Där råkade jag hitta några handväskor som jag föll för, och eftersom det var ta 3 betala för 2 så köpte jag alla 3 :). Plus att jag hade köpt en på Primark innan så det blev totalt 4 handväskor på bara en dag. Undra hur många väskor jag har egentligen?

Sen fortsatte shoppingen längs hela Oxford street. Vi stressade så mycket att vi inte ens hann sätta oss ner och äta, det blev en pizza-slice på gatan men den var god ändå. Vi hann bl.a även med Zara, Top-Shop. Footlocker, nyöppnade Forever 21, Bershka, kaffe på Starbucks.

Sen var det dags att röra sig mot flygplatsen och åka hem i stormen. Var ganska sliten och trött när vi kom hem till Norrpan igen.


Kommentarer
Jojjan

Åh vad underbart med London nu hade de säkert julpyntata med :D vi får ta en shoppingdag nån mera gång när de e mera läge för mig att följa med. Puss

2011-11-27 @ 19:37:42
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/
Line

ojoj, skor har vi redan räknat..är det väskornas tur nu? :-)

2011-11-27 @ 21:52:33
URL: http://linerocen.blogspot.com
Linn

Line, jag tror jag ska räkna dom, men det är inte så många faktiskt :).



Jojjan, ja vi får ta en tur sen när du kan följa med och shoppa när Mini har kommit ut :)

2011-11-27 @ 22:09:48
URL: http://linnsvanbergs.blogg.se/
Carro

I love London!!! Fler gånger blir det!!! Grymt nöjd med shoppingen för att fixa allt på 6 timmar! Självklart Jojjan så ska du med igen!!!

2011-11-27 @ 22:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0