Stegtävling

På jobbet har vi ju en stegtävlig, och även fast jag faktiskt anstränger mig så kommer jag bara till ca 10 000 steg per dag! Jag är alltså så ohurtig man kan vara. Idag gick jag en promenad i en timme efter jobbet iaf, och den rundan får jag väl se till att gå varje dag. Och det vore ju bra om jag inte vore så trött varje morgon, om jag skulle gå upp ca 30-45 minuter tidigare än vanligt så skulle jag hinna ett varv i Rambodalsspåret. Men det är ju så skönt att ligga kvar i sängen! Eller om jag vore en hurtbulle och cyklade till jobbet. Men det värsta är att jag inte vet vilken väg jag ska cykla i så fall :(. Så vi kan nog dra slutsatsen att jag kommer inte vinna stegtävlingen på jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0