Söndag

Idag har det varit en mycket produktiv dag! Kanske för att vi åkte hem från Hugo vid två, och vi var helt nyktra! Vi har hunnit med returpunkten, storstädning, sola på altanen, laga mat, renast ogräs, rensat avlopp, diskat, och tvättat! Vet inte vad som tog åt mig. Brukar inte vara såhär pigg på att göra tråkiga saker.

Igår när vi var på Hugo kändes det som att det var mycket yngre folk än vanligt. Och så insåg jag, jag vet det låter hemskt, men man måste typ va onykter för att kunna ha roligt med massa andra onyktra människor!  Så igår var det inte så roligt ute faktist. Desto trevligare var det hemma hos Stoffe o Pernilla på födelsedagsfest. Massa goda smörgåstårtor, cupcakes och snickerskaka :).

Men vi blev inbjudna till Hugos invignng av nya uteserverigen på fredag. Så om det är fint väder ska vi gå dit. Uteserveringen kommer bli grymt stor! Finns en risk att man kommer hänga en del där i sommar :)

Nae nu ska jag fortsätta sitta i solen och läsa en bok medans min man är och spelar golf.

// L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0