Snart sommar

Snart är det sommar och jag längtar till semestern! En del roligt planerat som händer.

Nu 18-21 maj ska jag och Carro till London. Där blir det massa shopping, vin, Madame Taussauds, We will rock you och party på gayklubb :). Men vi kommer sakna Jojjan som va med sist och de andra tjejerna. Förresten, var är GAPet :). Hahahaha, har aldrig garvat så mycket.

Den 28 maj firar jag och älskling 5 år!!♥

Den 3-4 juni är det sleep over hos Helena med dream-team tjejerna. Kan tänka mig att det blir massa vin och tjejsnack hela natten!

Sen bär det av till Grekland en vecka i juni tillsammans med Linda och Robban. Ska bli skönt, vet man att man får lite sol och värme även om hela sommaren regnar bort här hemma.

Den 24 juli ska vi till Göteborg och åka karuseller och gå på Roxettekonsert.

En hel del roligt att se fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0