Fredagsmys!

Nu är arbetsveckan slut, men har massor att göra på jobbet så måste dit på söndag och jobba lite. På måndag börjar en ny tjej, spännande! Fredagsmyset hemma på Rambo består av tacos, fanta och lite senare jordgubbar med vaniljkesella. Imorgon börjar en stegtävling på jobbet, den ska hålla på i en månad. Vi är 4 st i mitt lag men det är bara en hurtbulle så vi får väl se hur det går för oss :)! Men första dagen på tävlingen kommer jag sitta i en bil i typ 16 timmar så jag lär ju inte få ihop så många steg då. Och sen åker jag på semester till Grekland innan tävlingen är slut, och lär ju inte få ihop så många steg när jag ligger på stranden :)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0