Fredag och lördag

Igår var vi på Hugos invigning av deras nya uteservering. Den var gigantisk och jättefin. Där kommer man kunna sitta många eftermiddagar i solen och dricka rosé :). Det var en mycket trevlig kväll och de bjöd på mat och dricka, synd bara att det var typ svinkallt, men man får väl se det från den ljusa sidan, det regnade ju inte iaf :). Vi åkte hem vid halv elva så det var en lagom fredag kväll efter en hela veckas jobb.

Ikväll ska vi på schlagerfest hos Micke och sen blir det utgång på Hugo. Och det värsta är att jag inte har bestämt mig vad jag ska ha på mig! Kommer stå i garderoben sen med panik och riva ut allt och Nicke kommer säga att allt jag provar är fint :)! Men eftersom jag börjar jobba klockan halv ett på söndag så blir det lugnt för mig ikväll. Inte roligt att jobba bakfull!

Nu ligger jag i soffan och kollar på Greys, oväntat va :)! Men det är helt beroendeframkallande!

// L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0