De var väldigt goda!

Nu har vi provat varsin muffins och de var jättegoda, men egentligen så vet jag inte om gräddnougaten ovanpå passade så bra till som jag hade tänkt. Men de var helt klart godkända.

Nu ska jag kolla lite mera på Greys Anatomy och sen börja fundera på vad jag ska packa med mig till London. När jag kollade vad det ska va för väder i London nästa vecka så var det regn, regn och lite mera regn :(. Måste hinna växla lite pengar oxå! När ska jag hinna?? Imorgon måste jag nog va på jobbet vid 7 på morgonen för att hinna med allt. Sen imorgon kväll ska vi till Hugo på invigning av deras nya uteservering. På lördag ska vi på schlagerfest, söndag ska jag jobba på IFK-matchen och måndag ska vi hem till mamman (Monica) i gänget och fika och klämma lite på bebis-magen :).

Nae, nu väntar Dr McDreamy på mig ;)

//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0