Bara 2 dagar kvar!

Bara 2 dagar kvar innan semestern! Men mycket ska hinnas med. Stryka, packa, städa, bädda rent, växla pengar, gå en liten shoppingtur, jobba, tvätta bilen, tanka, betala räkningarna.

I fredags var det AW på Hugo. Vi satt ute hela kvällen och pratade, Kallt var det, men trevligt hade vi :). I lördags åkte vi till Arkösund, vi hade inte tänkt stanna men det gjorde vi. Så det blev grillat och vin, drinkar och så spelade vi spel. Pappa tycker vi ska köpa ett hus som är till salu. Jätte jätte fint, men jag tror inte vi är redo för att bo så långt ute på landet :).

Idag jobbade jag på IFK, så fick ihop en hel del steg. Nu ska jag kolla på tv eller läsa min spännande bok :)

// L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0