Slut som artist

Efter att ha jobbat en hel vecka, med mycket att göra på jobbet, sen utgång på fredag och lördag har resulterat i att jag är helt slut! I fredags hade vi after work på trädgårn och så skulle vi till Munken in the park, men vi va kvar på Trädgårn hela kvällen och det blev mycket bubbel och rosé! Med andra ord inte alls pigg i lördags, och då jobbade jag IFK match, och sen gick vi till Hugo. Det var mycket folk och vi dansade lite. Innan vi åkte hem blev det en sväng till Donken :). Och när vi sätter oss i taxin så tittat chauffören på Nicke och frågar: Äter du några köttbullar nu för tiden eller"?. Hahahaha. Asroligt tyckte jag eftersom jag inte visste först att Nicke kände honom och han hade jobbat på Drottninggrillen där Nicke var och åt köttbullar typ 2 dagar i veckan förut. Plus att köttbullar är det Nicke lagar hemma om inte jag lagar nån mat :).

I torsdag var tjejerna hemma på fika här, och nu har vi bokat in fotografering den 1 oktober! Hur kan det vara så omöjligt att få ihop ett datum på en helg när alla kan!? Fattar inte hur det kan bli så. Men vi ses ju på lördag när Freddie fyller 1, och sen är det ju överrskningen för Sanna och Johanna i slutet på augusti. Nu har vi bokat och betalat iaf så nu kan de inte ångra sig :)

Idag har jag även klippt av mig håret! Så nuär jag korthårig igen. Känns skönt att få bort det långa tycker jag. Plus att jag färgade hela håret vilket var väldigt välbehövligt och min utväxt var verkligen BLOND på vissa ställen, antagligen efter solen i Grekland.

Nu jobbar jag i 2 veckor till innnan jag har semester, men Nicke börjar sin semester nu och har 5 veckor! Lite fuskigt tycker jag.

//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0