Jag och mina älskade tjejer!

Jag och mina tjejer har ju känt varandra ett tag nu, sen gymnasiet faktiskt, och på den tiden hinner man ju med att göra en hel del saker :).

Det första var nog Bulgarien med margeritas, tequila, tutankamon, trasiga bord och blåmärken :)

 




Eller det allra första kanske var Rix Fm Partykryssning med både öroninflammation, fall ner för trappor och mycket annat :)


Sen tror jag att vi åkte på en par-resa till Turkiet och var så här snygga :)
 

En kryssning till har vi hunnit med att åka på där vi dansade hela natten och vi var inte så pigga dan efter :). Se före och efter :)


Vi var i Stockholm på The Last Bounce. Inga kort på mig själv då jag såg ut som ett vandrande lik efter att ha varit strandad i England pga aska i en vecka!


Vad har vi mera gjort? Jo, SPA-kväll på Grand som jag och Carro fick i 25-års present och SATC-kväll där vi drack cosmopolitans och sen var ute och dansade


London, först var jag, Carro och Johanna där, sen var jag och Carro där en gång till :). Mycket roligt hade vi båda gångerna, och om jag säger cykel-taxi, Vart är gap-et då, Juicy, Footlocker, Primark och The Penthouse så vet ni vad jag menar :)



Är det något jag har glömt?? Hur som helst så älskar jag er och jag ser fram emot allt roligt vi kommer göra i framtiden!! Pufften!



Kommentarer
Zanny

Vi är bäst!

2011-07-14 @ 19:13:58
Carro juicy

Åh Juicy blev ju alldeles tårögd!! Så mycket roligt vi hittat på ändå och jag älskar att ha roliga och spännande saker som vi har att se framemot!! Som Zanny säger: Vi är bäst!!! love you all the girls!!

2011-07-14 @ 19:56:57
Linn

Nu sitter jag och kollar på resor bara över dagen till London o shoppa lite på Primark nån gång i oktober men hittar inga bra flyg :(

2011-07-14 @ 20:32:33
URL: http://linnsvanbergs.blogg.se/
Jojjan

Faan vi har gjort en del asså sshhiiiiitt ;P

Ska bli så kul att spara tilll 30 årsdagen med och den där resan som vi ska göra 27-28 :DDDD Love you girls PUFF PUFF <3

2011-07-14 @ 22:47:45
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/
Caroline

Vad vore livet utan vänner?

2011-07-16 @ 16:03:10
URL: http://linerocen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0