Bara regn...

Fast inte just nu då men när man kollar vädret för 10 dagar framåt så var det regn varje dag!! Men sen börjar jag min semester och då kan det ha regnat färdigt tycker jag. Mitt nya beroende är att kolla resor. Nu har jag hittat en till Kreta den 26 juli från Norrköping. Perfekt om det nu bara ska regna. Men Nicke har ju lovat bort sig på jobb den 29 och 30 juli så det går ju inte att va i Grekland då :(. Sen så kollar jag resor till Thailand i vinter, typ 30-31december till den 14 januari. Och för nån vecka sen fanns det ju ganska billiga flygbiljetter och bra tider, men nu kostar de billigaste typ 7-8000 och med mellanlandning i massa timmar. Men jag tror inte vi kommer ha råd med Thailand. Finns lite annat att betala av först. Men om jag hittar flygstolar för ca 5000 kr, då åker vi ;). Igår var Linda, Robban och kungen här. Det var väldans mysigt och vi kunde sitta ute hela kvällen. Utan att frysa ihjäl eller bli uppäten av myggor. Nu är det dags och laga mat, fast jag har nyss ätit typ 5 ballerinakakor och 3 kanelgifflar så lär ju inte va så hungrig på middag sen :(. Men gott var det iaf :)!


Kommentarer
Caroline

Jag fick i mig 3 Ballerinakakor innan middagen :-)

2011-07-13 @ 21:52:51
URL: http://linerocen.blogspot.com
Linn

Vad bra, då är jag inte ensam :)

2011-07-13 @ 22:09:42
URL: http://linnsvanbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0