Julfest på Hooks Herrgård

I fredags åkte Noblessa till Hooks Herrgård utanför Jönköping. Först var det möte hela dagen och sen var det dags att checka in, och gissa vilka som fick etage-sviten :)?? Jag och Cilla såklart.

 

Innan det var dags för julbord så hade vi lite förfest på vårat rum och drack lite vin. Julbordet var gott, men kanske inte det bästa jag har ätit. Efter maten så var det en överraskning för alla Noblessianer, fyrverkerier :). Sen började partyt och vi dansade till klockan 1 när bandet slutade spela. Varför ska det alltid ta slut när man har det som roligast? Och då började efterfesten. Som tur var inte på mitt rum! Festen höll på till klockan 4 ungefär och då var det dags att sova! Frukosten tyckte jag var underbar, våfflor, wienerbröd, massa olika juicer, bacon, ägg mm. Efter en natt med lite sömn var det skönt att åka hem och slappa, tyvärr så åt jag ju Mc Donalds både till lunch och middag, men det får vara okej "dagen efter"!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0