70 par skor!


Jag räknade mina skor, och tro det eller ej men det var exakt 70 par (inklusive mina nya gummistövlar)! Jag bestämde att det faktiskt är dags att börja använda alla skor! Och de första den här veckan jag använde var dessa. De köpte jag för att ha på Nickes 30 års fest, och det är enda gången (förutom i måndags då) jag använt dem. Inte så sköna, men väldigt snygga :)! 




Sen hade jag dessa, de köpte jag på Belle för jääääätte länge sen, och de har jag väl använt ca 5 gånger kanske.



Sist ut denna vecka var dessa, även de från Belle, och de var nog de som var minst sköna den här veckan iaf :). Men de passade väldigt bra till resten av outfiten.


Och även fast jag har 70 par skor så tycker jag att det är några som saknas, iaf minst ett par stövlar ;)! Sen kanske jag inte ska nämna att det finns en flyttkartong i förrådet med skor??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0