Sjukt trött!

Idag är jag sjukt trött!! Så trött så jag inte har nåt tålamod känns det som. Penny är snorig och hostig igen, jag är väl lite på bättringsvägen men fortfarande förkyld, snorig och typ konstant ont i huvudet :(. Tror jag kanske måste gå och kolla synen, har inte använt mina glasögon sen jag slutade jobba typ och känner mig trött/konstig i ögonen varje dag nu och ont i huvudet hela tiden.

Plus att Penny har kommit in i nån ovana att vakna tidigt, typ 6-6.30 = INTE OK!! Speciellt inte när mamma är hängig och hon själv sen är gnällig för hon är trött. Men jag kände den första tanden igår :), och tycker att jag ser den andra, så det kanske är därför hon vaknar tidigt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0