Pennys första ord!

I onsdags när tjejerna var här så stog Carro och höll i Penny bredvid Vera, och så pratade väl Carro med Vera antar jag? Eller vet inte riktigt hur det var, men helt plötsligt säger Penny HEJ till Vera! Ett klart och tydligt hej!!!! Alla hörde det :). Sen på eftermiddagen kom Linda och Robban och när de hälsade på Penny sa hon hej tillbaka. Linda sa att det var ett riktigt hej, inte bara ett ljud :). På torsdagsmorgonen gick Nicke in och hämtade Penny när hon vaknade, och jag ligger kvar i vår säng och hör ett glatt HEJ från Penny, och mitt hjärta smälte. Annars har hon bara pratat det vanliga mamamamamama, dadadadadadada, ohhh, ihhhh, dojdojdojdididi. När vi pratade om lampan tyckte jag hon sa lala, och idag när jag pratade om Nalle Puh när jag bytte blöja så försökte hon härma och det lät som hon sa Nalle Puh :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0