Födelsedagshelg!

Jag överlevde 28-års dagen! Hela familjen kom hit i lördags och firade våra födelsedagar. Jag hade lagat mat till typ 25 pers istället för 12 som vi var. Så nu har vi gratäng, rödvinsås och fläskytterfile i hela kylen. Har tillochmed 3 chokladmousse kvar :). Så jag vet ju vad jag ska äta till lunch och middag nu när Nicke är borta på konferens i flera dagar.

Vi hade önskat oss pengar eller presentkort på Ikea och det fick vi. Och en värmefilt. Vi har en sån sen innan men Nicke får aldrig chans att använda den för jag snor den alltid :). Så det var ju perfekt att vi fick en till :)

Det var en jättetrevlig kväll, dock glömde vi ta fram snacksen så nu har vi chips, jordnötter, jordnötsbågar och popcorn i hela skafferiet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0