Ullared och Gekås

Igår åkte jag, Linda och Alexandra till Gekås. Det var faktiskt mitt billigaste besök där någonsin :). Och det var jätte lite folk så man kunde gå i lugn och ro och inte stressa eller trängas. Jätteskönt! Shoppingen bestod av: färgglad fleeceoverall till Penny
en tjock overall som jag tänkte hon skulle ha när hon börjar med sittdelen till vagnen och man kanske inte alltid har åkpåse men den var så stor så den kanske får vänta till nästa år. Raggsockor (likadana till mig och Penny) och tossor och vantar.
Mjuka skallerklossar, en sån bräda som man bankar på och en pyramidgubbe
Babysim badbyxor
Bodys, pyjamasar och byxor i storlek 74
Ursköna tofflor till mig (som självklart matchas bäst ihop med pyjamas)
Och så lite annat smått och gott!

Jag är mycket nöjd med min shopping!



Kommentarer
Johanna

Roligt att du hittade lite smått och gott :) Samma Laban overall som Ella har :) den e sååå mysig tycker jag! Puss

2013-01-19 @ 00:22:32
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0