Sover skönt i vagnen

Nae min kvällsbön hördes inte igår. Både jag och Nicke har varit sjukt trötta senaste dagarna, vi har gått och lagt oss för natten och somnat vid ca 21.30-22. Inte likt oss! Så därför önskade jag att sova en hel natt, men kl 1 vaknade Penny, fick lite vatten och somnade om. Sen vaknade hon kl 4, fick lite mat och somnade om. Sen vaknade vi inte förrän kl 8.30 imorse :). Så jag har inget att klaga på! Det vet jag.

Bytte ju till sittdelen häromdagen på vagnen och var lite nervös för vad hon skulle tycka om den eftersom det är en sån som är ergonomisk och alltså inte helt platt. Och eftersom hon sover alla sovpass på dagen i vagnen (måste nog kanske ta tag i det snart och träna på att sova i sängen även på dagen) så var det ju skönt att hon tyckte om det :). Hon verkar sova superbra! Men som sagt måste nog träna på att sova i sängen oxå.

Såhär såg hon ut nu när hon sov långa sovstunden mitt på dagen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0