Eget rum!

La Penny vid 19.30. Hon blev lite ledsen, gick in två gånger och sista gången fick hon lite mat i sängen. Kom sen till ro och somnade. Vi gick och la oss vid 22.30 ca och läste bok och kollade på tv. Känns som om vi återtagit vårt sovrum. Vid ca 23.15 hörde vi i bw att hon vaknade lite men började aldrig gråta och kom till ro och somnade själv. Kl 01.15 hörde jag att hon vaknade. Väntade lie med att gå in för att se om hon skulle somna om själv men hon blev ledsen och jag gick in och hyssjade/vyssjade (??) och klappade på henne. Trodde faktiskt inte hon skulle somna utan att jag skulle få värma lite mat men hon kom till ro jättesnabbt och somnade. Sen gick jag på toa och vågade typ inte spola för ville inte väcka henne om hon inte somnat ordentligt men självklart spolade jag och hon lät inte ett knysst! Försökte spola jättetyst ;). Sen somnade jag oxå, vaknade 3.45 av att hon var ledsen. Fixade en flaska ersättning som hon fick i sängen och somnade när hon ätit.
7.15 hör jag att hon vaknat, lite i tidigaste laget, gör ju inget om hon skulle sova till 8 men det är nog inget att göra åt det eftersom hon somnar mellan 19-20 på kvällen. Är ju glad att hon alltid sovit så bra som hon har gjort och har verkligen inget att klaga på. Eftersom hon fick mat vid 4 så trodde jag hon skulle sova längre men det tyckte inte hon helt enkelt :)

Men nu kan man väl säga att hon officiellt har flyttat in i sitt rum :).



Kommentarer
Anonym

Pluttan va söt hon är. Fin klänning :)

2013-01-14 @ 10:42:42
Majsan

De var jag som skrev förra inlägget. Mitt namn ramlade bort :)

2013-01-14 @ 10:43:20
Linn

Tack :). Ja jag undrade först vem det var :) kram

2013-01-14 @ 11:35:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0