6 månader!

För exakt 6 månader sedan så upptäcktes att Pennys hjärtljud var lite för höga, en timme senare hade hon hjärtklappning och hastig minskning av hjärtljuden, de tar några prover och nya prover 20 minuter senare och ca 45 minuter efter det är hon ute!

Har läst journalen flera gånger men man förstår ju inte ett ord som står i den!! Nu när jag googlar varannat ord så förstår jag, antar att det var sånt man kunde prata om med läkaren på efterkontrollen men det tänkte jag ju inte på då. Förstår fortfarande inte vad det betyder att ctg-kurvan var patologisk?

Obeskrivlig kärlek som blir starkare för varje dag!



Kommentarer
Elin [blivande mammut]

så fin :)

2013-02-18 @ 12:22:56
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/elins
Carro juicy

Grattis till pennyplutt på halvårsdagen!

2013-02-18 @ 12:33:34
Monica

Sötaste pennyplutt!
Patologisk ctg menas typ att den var avvikande/sjuklig. Antar att det var därför det blev ks ist.

2013-02-18 @ 19:25:28
URL: http://monicamercury.blogg.se
Linn

Monica, jag läste nu att patologisk betyder att det är 2 eller flera avvikelser, och jag hade ju 3 st avvikelser då.

2013-02-18 @ 22:18:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0