Vårruset

Har fått för mig att jag ska vara med i vårruset i år igen men att jag faktiskt den här gången ska jogga runt och inte bars gå. Men eftersom jag aldrig i hela mitt liv har joggat/sprungit så måste jag ju börja lugnt. Hittade en app som heter Get Running och den verkade bra. Laddade ner den och idag var jag på första rundan. Jag orkade faktiskt jogga all tid som man skulle! Det trodde jag inte om mig själv. Hela programmet är på 8-9 veckor men vårruset är om 6 veckor men borde ju komma en bit på vägen iaf. Ska bli spännande och se om jag har disciplinen att genomföra det här. Men 30 minuters träning 3-4 dagar i veckan är ju egentligen INGET problem, om man inte är en soffpotatis förstås....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0