Fint väder!

 
 
Vilket fantastiskt väder det varit! Igår var det städdag i föreningen men Nicke hade tatueringstid så jag och Penny gick ut och pratade lite med grannarna iaf. Svårt och hjälpa till när hon måste ses efter och underhållas. Sen gav jag mig ut på en träningsrunda men fått ganska ont i knäna så måste nog ta det lugnare och va noggrann med att inte springa på asfalt. 
 
Första vinet i solen på altanen och kvällen avslutades med första grillningen :)! Sjukt härligt!
 
Idag åkte vi ut till Arkösund på våffel-lunch och såklart en promenad i fina vädret! 
 
Är nog lite mera kär än vanligt i min bebis känns det som :). kanske beror på att hon återhämtat sig från tandsprickning (ser en framtand som inte är igenom ännu) och är glad och mysig igen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0