Stockholm med 2 bäbisar

Igår åkte jag, Penny, Linda och Märta till Stockholm. Vi knölade in vagnarna i min bil. Linda och bebbarna satt i baksätet och i sätet bredvid mig låg en av liggdelarna. Vi parkerade i Älvsjö och åkte pendeltåget in till centralen. Det var jättesmidigt och inte krångligt alla med barnvagnar. Men det tar ju lite extra tid med bebisar, det ska ammas, bytas blöja, underhållas, mata med flaska, trösta och så börjar allt om igen :). Men måste säga att det gick faktiskt över förväntan. Lite shopping blev det, en tröja från Zara till mig, en tunika med uggla på, uggle-pyjamas, fleeceoverall och body med matchande kortbyxor till Penny plutt. Precis när vi lämnade parkeringen och skulle åka hem så var det dags för blöjbyte igen så det var bara att svänga in på första McDonalds för byta blöja innan vi kunde fortsätta hemåt :).

Man kan iaf säga att det är inte många affärer som är barnvagnsanpassade och man undrar hur svårt allt skulle vara om man satt i rullstol??



Kommentarer
Afrodite Edreflo

hoppas du haft en toppen dag :D

2012-11-25 @ 19:40:10
URL: http://affys.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0