Den bästa stunden på hela dagen!


Jag har några stunder varje dag som verkligen är de bästa stunderna:

1 När man vaknar på morgonen av lite gurgelljud från vaggan, tittar ner och möts av det mest fantastiska leendet som finns! Vissa mornar blir jag helt tårögd för det är så härligt.

2 När Penny somnat och ska sova middag första gången på dagen vid ca kl 9 och man kan njuta en kopp kaffe i soffan i lugn och ro. Eller slumra en kvart om man är dödstrött.

3 När Penny somnat för natten mellan kl 19-20 ungefär och man kan slänga sig i soffan och göra ingenting!

4 När det är läggdags för mig och Nicke och man får mysa ner sig i sängen!



Kommentarer
Vicky

Hehe liknande på min topplista faktiskt:) Men min lilla dotter somnar alltid mellan 21-22.. Lite sent, plus att hon alltid vaknar och vill ha mat 2 ggr på natten:) Men hon sover iaf 3-5 timmar i sträck så det är okej! Såg att ni skulle på babysim? På tummelisa eller? Där ska vi gå:) kram

Svar: Nackdelen är ju att hon vaknar tidigt oxå bara. Penny vaknar oftast för mat 1 gång men vaknar och somnar om kanske 1-2 gånger till. Och mamma som man är så vaknar man ju för minsta lilla ljud typ :) Onsdagar kl 10.30 på Tummelisa ska vi gå. När ska ni gå? Kram
Linn

2012-11-26 @ 21:08:59
URL: http://www.meavita.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0