Nae nu är jag FAKTISKT trött på riktigt




Ja, tröttare än tröttast är jag. Jobbar massor, hela tiden känns det som. Länge på dagarna, på helgerna, i onsdags på röda dagen. Och är super duper mega trött HELA tiden. Vet att man inte ska klaga men är så trött att jag känner mig gråtfärdig när jag kommer hem. Är inte van vid att energin går till nån annan liten inneboende i min kropp istället för att all energi går till MIG. Och så fort det då händer nåt som jag tycker är tråkigt/jobbigt så blir det 1000 gånger värre än vad det egentligen är. Ingen energi till nåt men vill ändå pyssla och greja här hemma. Och vaknar varje natt och är vaken i ca 1-2 timmar, vilket väl inte gör saken bättre, men kan ju inte somna om! Räkan håller ju på hela tiden och sparkar, jag är kissnödig, kramp i ena benet, täppt i näsan mm. Och så har jag fått typ en inflammation eller nåt i handleden också, vilket gör att jag känner mig ganska handikappad. Pratade med vårdcentralen men eftersom jag är gravid så får man ju inte äta nåt inflammationshämmande och man får inte smörja med voltaren. Bara äta panodil och linda armen på natten, man får inte ha den lindan hela dagen och natten. Orkade inte ens stanna och tanka bilen förut, så jag hoppas jag inte får bensinstopp imorgon :)

Tur att jag har världens bästa sambo som hjälper mig med allt <3!

På lördag är det Hajk med mina underbara tjejer och det ser jag fram emot! Blir en spännande dag och jag hoppas tjejerna tycker om det vi ska göra.

Idag har jag "tröstat" mig med ett glas alkoholfritt rosévin iaf :)


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0