Julen

Pennys första jul blev perfekt! Vi åkte till Arkösund i söndags för att äta bruna bönor hos farmor och farfar enligt traditionen. Fast vi som inte äter bruna bönor får istället köttbullar.

På julaftons morgon fick alla i familjen julklapp i strumpan. Penny fick en mössa som det står sötnos på. Klockan 15 var det dags för Kalle Anka hos farmor och farfar och sen julmiddag med hela familjen.

Sen kom tomten :)! Penny var inte alls rädd, blir väl värre nästa år kan jag tänka mig. Han hade självklart med sig massa fina paket. Penny fick bl.a en cd-spelare, stickad mössa och tröja, leksaker, lite kläder och en fin docka som är hemmagjord. Jag och Nicke fick ett set med bestick och jag fick en alldeles för fin klocka av Nicke:)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0