Brev från Penny

Hej!

Idag tänkte mamma att jag mådde bättre så vi åkte iväg till Ingelsta med Carro en sväng. Mamma tycker om att ha gråa, svarta och vita kläder, alltså inte så mycket färg, men när det gäller mig kan hon sätta på mig vad som helst! Idag blev det Missoni-body, gul dregglis och den nya färgglada overallen. Förstå vad snygg jag var ;)!

När jag hade sovit en stund i vagnen på mage så vaknade jag och när mamma tog upp mig så upptäckte hon att jag hade bajsat och det hade lyckats hamna på hela ryggen!! Vet inte hur det gick till eftersom jag låg på mage när jag sov?? Och när mamma skulle ta av mig bodyn så lyckades det även komma lite på mammas tröja och på typ hela min rygg! Jag som var nybadad :(

Sen blev jag övertrött eftersom jag inte sovit så länge och då passade jag på att skrika som en stucken gris. Mamma trodde jag skulle somna i bilen som jag brukar men det hade jag ingen lust med så jag fortsatte att skrika. När vi svängde in på vår gata somnade jag :). Men vaknade ju såklart när mamma lyfte ur mig men den lilla powernapen räckte för att jag skulle va pigg ett litet tag iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0