Träna måste man göra

Helst varje dag. Jag måste på allvar ta tag i det här nu och försöka få bort lite av efter-preggo dallret och efter-preggo kilona som har bosatt sig på min kropp. Så nu är min plan att jag ska träna lite här hemma varje dag när Penny sover sin förmiddags-nap. Tänkte köra 30 days shred med Jillian Michaels och gjorde första passet imorse. Och herre Gud va otränad jag är! Men det kan ju bara bli bättre då och 30 minuter varje dag är ju INGEN tid alls egentligen. Upplägget är level 1 i tio dagar, level 2 i tio dagar och sist level 3 i tio dagar. Men jag har tänkt köra varje level tills jag klarar av den utan problem, vilket lär ta mer än 10 dagar för min del med tanke på att jag inte ens orkar göra typ 5 armhävningar.

Det är inte bara jag som måste träna, Penny måste ju också träna upp sina muskler och det gör hon varje dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0