En underbar helg!

Ja denna helg har faktiskt varit fantastisk. Att vädret har varit bra är ju en av orsakerna till att helgen blir bra.

I fredags var Tessan och Erik här på kvällen och vi grillade hamburgare och åt hallon-cheesecake som jag hade gjort. Vi satt ute hela kvällen, det var jätteskönt ute, men när de åkte vid ca 23.30 började det åska och regna. Så vi hade tur att ovädret inte kom tidigare. Hittade Briska alkoholfri cider på bolaget som jag festade till det med till middagen. Den var god. Måste prova x-iders alkoholfria snart oxå så jag vet vilken som är godast :)

I lördags hade jag och Nicke en heldag, köpte gräsklippare, lunchade i solen på stan, klippte gräsmattan. Sen firade vi vår 6-års dag med premiär för i år på Trädgårn, middag på Pappa Grappa och sen schlagerfest hos Micke. Middagen på Grappa var jättegod!

I söndags solade jag, fikade med mamma och jobbade faktiskt. Men nu är det vardag igen och efter en lååång dag på jobbet stressade jag hem och skyndade på med maten, är jättehungrig. Men tror inte stress och hunger är en bra kombi för nu har jag massa sammandragningar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0