Alien!


Alltså jag tror att det bor en liten alien i min mage ;)! Nu hoppar den runt för fullt där inne och magen ser ut som att den lever ett eget liv! Den rör på sig och det buffas ut lite här och där på magen. Skum känsla faktiskt. Många säger ju att det är mysigt när man känner bebisen, och det är ju klart att jag blir glad när jag känner den fara runt, då vet man ju att allt är ok, men det känns nästan lite obehagligt tycker jag. Precis som en alien har flyttat in :). Men man kanske vänjer sig med tiden?

Kanske rör sig extra mycket nu för att jag hostar så mycket? Ringde vårdcentralen imorse och frågade om hostmedicin, men hon sa att de helst inte ger det till preggosar. Så fortsätta med vila, nässpray, vatten och te. Lagom roligt när jag varit vaken sen klockan 4.30, vaknade av att jag hostade och då flyttade jag ut i soffan för att inte väcka Nicke.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0