Preggo-klag

Ja även fast min preggo-mage är typ minimal om man jämför med alla andra gravida man ser så är det faktiskt jobbigt nu. Det känns som att bebisen är gigantisk och flyttar på alla mina organ, som att den håller på att typ växa fast under revbenen på höger sida och som att den lixom inte får plats snart. Det är svårt att sitta upp, då kan jag knappt andas det gör ont i hela magen för det känns som att det är så tight med plats. Om jag ligger ner är det ju ett helt projekt att resa sig upp och det gör nästan lite ont att resa på sig när allt kläms ihop. Och att då göra det typ 5 gånger varje natt när jag måste gå på toa är inte så roligt. Och eftersom den ligger likadant och har gjort det ända sen den fixerade sig, med rumpan vid mina revben på höger sida, så sparkar den ju alltid på samma ställe på vänster sida. Men nu är det ju faktiskt inte lång tid kvar tills miraklet kommer :). Men det kan ju å andra sidan vara 1 månad kvar! Den månaden kommer kännas väldigt lång i så fall...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0