40 dagar kvar!

Ja nu är det bara 40 dagar kvar! Håller på och packar bb-väskan lite smått, handlat 2 paket blöjor (ett i storlek 1 och ett i storlek 2), spjälskydd, kudde till spjälsängen och vaggan, 2 st amningslinnen, lite kläder till bebisen. Förbereder för fullt helt enkelt. Tänkte provmontera babyskyddet i bilen så vi vet hur det ska va och om det blir bra eller om vi behöver köpa till basen. Nu har vi tänkt och prova utan basen. Pricken och en liten snuttefilt ska ligga i vår säng ett par nätter så våra lukter sätter sig i dom. Läste att det skulle va bra för anknytningen. Det börjar faktiskt bli ganska tungt nu. Ont i ryggen ofta, trött, lätt till tårarna, ont i ljumskarna (foglossning???), svårt att böja mig ner, sammandragningar om jag går mer än typ 20 steg, sjukt varm hela tiden. Skulle inte överleva utan min fläkt bredvid sängen och fläkten på jobbet bredvid mitt skrivbord.



Kommentarer
ElinK

Hej! Jag är också gravid, har 24 dagar kvar. Och jag håller verkligen med dig om fläkten. Skulle aldrig överleva utan den bredvid sängen. :). Bb väskan har jag däremot inte börjat med än. Lycka till! / Elin

2012-07-08 @ 07:41:19
Johanna

Förstår de gumman i denna värme. Hittade lite mössor jag tänkte du kunde titta på med på tal om kläder ;) hoppas räkan tittar ut liiite tidigare så du slipper den sista jobbiga tiden. Puff ❤

2012-07-11 @ 17:42:12
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0