2011


2011 hände det en massa roliga saker. Började med en SATC fest med mina tjejer i januari


Sen åkte jag och Carro på en party och shopping weekend till London


Underbara Thassos en vecka med älsklingen, Linda och Robban.



Roxette konsert i Göteborg


Sen överraskade jag och Carro de andra tjejerna med en helg i Stockholm


Cocktailfest med gänget


Mässa med underbara kollegor i Tyskland


Julbord på Hooks Herrgård med jobbet



Och såklart mycket annat har hinnits med, kryssning, shopping över dagen i London, tjejligan har utökats med Freja och Mini som fortfarande ligger i magen. Undra vad som kommer hända 2012? Jag hoppas och håller tummarna för att det kommer bli ett fantastiskt år!


Kommentarer
Carro juicy

Faktiskt ett väldigt bra år!! Nu började vi 2012 med sjuka så nu kan det bara bli bättre!! Först överraskningshelgen i slutet på jan och sen fortsätter vi våra små äventyr tycker jag!!! Kramar bästa!!!

2012-01-04 @ 13:52:15
Schtiffy

Förmodligen det bästa året!

2012-01-21 @ 14:11:53
URL: http://monicamercury.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0