Trött, tröttare, tröttast!


Ja trött och sliten känner jag mig. Inte hungrig, ont i huvudet, allmänt seg och lite nere tror jag. Men man kan väl inte alltid vara på top? Igår var Tjejligan på sjukhuset iaf och hälsade på finaste Johanna, Ogge och Ella <3! Och oj vad liten och söt hon var. Verkligen pytte-ytteliten. Hon låg hos sin pappa och hade det så bra, hoppas de får åka hem snart så man får bebismysa ännu mera :). Vi vågade inte hålla henne fast Jojjan frågade flera gånger :). Men det tar vi när dom kommit hem.

Och känslig som man är så fällde jag ju även en tår imorse när jag kollade på prins Daniels presskonferans. Konstigt att man är så känslig att man gråter när folk som man inte ens känner fått barn. Många bäbisar är det. Verkar som att 2012 är ett riktigt baby-boom år. Hela tiden upptäcker man fler och fler som man känner/vet om som är preggosar.


Kommentarer
Jojjan

Kul att ni kom och jag fick prata med mina tjejer. Hoppas vi kommer hem snart så vi får träffas och fika :D puss puss

2012-02-24 @ 16:17:31
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0