Dolda kameran?

Igår var jag på stan och handlade julklappar, hade köpt två stycken och var inne på Intersport för att köpa inlines till Asta. Betalade de, tog alla mina påsar och gick ut. Då piper det!

Trodde de kanske glömt larma av och de i kassan kollade, men de var avlarmade. Tänkte då att det kanske var nåt av det andra jag köpt som larmet var kvar på. Gick ut med endast de påsarna och det pep. De kollade vad jag hade i och det var avlarmat.

Då fick jag gå utan några påsar och det pep igen! Personalen provade att gå igenom med min handväska och då pep det inte. Fick tömma fickorna på jackan, pep igen, fick ta av mig jackan, pep igen. Personalen gick med min jacka, pep inte. Alltså var det ju JAG som pep, och inget som jag hade handlat. Och det mest pinsamma var att alla som åt på Paus och kunde titta ner såg när jag sprang där fram och tillbaka.

Till slut säger personalen att jag måste ta av mig skorna!! Då började jag asgarva och frågade om det var ett skämt, men nej de var allvarliga för tydligen kan larm hoppa igång igen. Började med högerstöveln och direkt när de ställde den på avlarmnings-grunkan så pep det till!! Så alltså hade larmet i min högerstövel aktiverats, de skulle då va snälla och försöka hitta larmet i skon (en sån där liten klisterlapp) och tog ut min sula och grävde runt. Tur att jag inte har fotsvett, då hade jag skämts ihjäl! Men de hittade inte nån och nu får jag hoppas att larmet inte aktiveras nån mer gång.

Stövlarna köpte jag på Zara förra året och har använt de massor med gånger men kommer nog inte gå in på Intersport med dom på igen :)!



Kommentarer
Johanna

Hihihihi gumman då ;) kan inte låts böu att le lite när jag läser, satt på paus idag och åt! Det syns rätt bra ner till intersport :P

2012-12-03 @ 22:34:15
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0