När är det dags?

Jag oroar mig inte/tänker inte så mycket på förlossningen just nu faktiskt. Ut ska den ju på ett eller annat sätt. Men jag tänker mkt på hur lång tid det är kvar innan det sätter igång. Och hur kommer det sätta igång? Vart kommer jag vara? Kommer jag märka att slemproppen går? Kommer vattnet gå innan? Vart kommer Nicke vara? Känns ju sådär kul att va typ på stan om vattnet går och man står där helt själv och det ser ut som man har kissat på sig ;). Men å andra sidan så kan jag ju inte sitta hemma dygnet runt och vänta heller.



Kommentarer
Carro

Åh älskade vännen! Skulle vilja vara hos dej och aktivera dej så du slipper blr rastlös! Ioförsig tror jag att du aktiverar dej själv! Allt kommer gå prima! Älskar dej juicy!

2012-08-03 @ 22:36:57
Monica

Värkarna startar i 9 fall av 10 på kvällen/natten, så inte så stor chans att vattnet går på affären, om det ens går! Jag tyckte det var häftigt mee vattenavgång, som man sett i filmer liksom ;)

2012-08-04 @ 11:25:21
URL: http://monicamercury.blogg.se
Linn

Åh min Juicy, tack! Älskar dig också!

Monica, jag vet att det oftast sätter igång på natten och att vattnet inte ens går för alla, men ändå, man vet ju inte :)

2012-08-04 @ 13:57:27
Johanna

Hihihi det kommer gå såå bra räkans mamma :) vi längtar ju efter räkan nu!! Så får vi se om vi hinner ses på onsdag eller inte ;P vem vet du kanske myser på bb och äter frukost hehe ;P

2012-08-04 @ 23:58:36
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0