En ny tid bokad!

En ny tid bokad hos barnmorskan. På onsdag nästa vecka. Och har Räkan inte kommit då bokas en ny tid veckan efter då hon kommer göra en hinnsvepning. Och sen överlämnas jag till sjukhuset/förlossningen för då är det ju ca 15 dagar över tiden. Hon kommer säkert komma den 1 september som jag trott hela tiden! Nicke tror på den 23 augusti.

Det såg bra ut hos barnmorskan men när jag sa att jag inte hade känt så mkt rörelser sista dygnet ringde hon förlossningen och skickade oss dit. De tyckte vi skulle kolla så allt är ok. Så nu har jag legat här i typ 35 minuter och lyssnat på hjärtljuden. De lät bra, fast känner fortfarande inga rörelser där inne. Och ingen hicka som jag annars brukar känna flera gånger varje dag. Nu väntar vi på doktorn som ska komma in och prata med oss innan vi får åka hem. Men enligt barnmorskan här så såg allt bra ut iaf. Vem vet, Räkan kanske är lugn och vilar sig och laddar upp för en förlossning snart :)??



Kommentarer
Johanna

Men ni blir man ju lite orolig när du skriver så där!!!!! Men tur allt ser bra utvisad och att dom kollar upp er :) puss

Svar: Ja, jag var inte så orolig egentligen, mennär jag sa att jag inte känt nåt så ringde hon direkt till
Förlossningen och vi fick komma med en gång.
Linn

2012-08-14 @ 22:59:50
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0